«فروتنی» فیلم جدید «آل پاچینو» در جشنواره ونیز به روی پرده رفت
متن دلخواه شما
گرفتن اطلاعاتی در باره ی فیلم ها+دانلود برخی از فیلم ها و سریال ها
دو شنبه 10 شهريور 1393 ساعت 13:27 | بازدید : 752 | نوشته ‌شده به دست عرفان بصراوی | ( نظرات )

«فروتنی» فیلم جدید «آل پاچینو» در جشنواره ونیز

«فروتنی Humbling» عنوان فیلم جدیدی با بازی «آل پاچینو» است که از رمان فیلیپ راث اقتباس شده که در جشنواره ونیز برای اولین بار به نمایش درآمد. 

به گزارش سایت رسمی جشنواره ونیز آل پاچینو در فیلم «فروتنی» نقش یک بازیگر افسانه ای را دارد که با زنی غیرطبیعی هم خانه می شود و این ارتباط عجیب وی را به سوی سقوط می کشاند به طوری که بازگشت از آن برایش بسیار سخت می شود. این ارتباط بر شغل وی نیز تاثیر می گذارد و استعدادهایش را کور کرده و به سوی قهقرا می برد. 

فیلمنامه اقتباسی از داستان فیلیپ راث نویسنده مشهور و متفاوت انگلیسی است که هموراه کاراکترهایی را خلق می کند که ظاهری معمولی اما روانی عجیب و غیر قابل درک دارند. 

در بخشی از معرفی این فیلم در سایت جشنواره آمده است: «فروتنی» یک کمدی غم انگیز از مردی است که درون تخیل خود فرو رفته و یارای بازگشت از آن را ندارد.

«فروتنی» فیلم جدید «آل پاچینو» در جشنواره ونیز

«آل پاچینو» همچنین همزمان با برگزاری هفتاد و یکمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز،‌ در کنفرانس درباره بیماری افسردگی و افسردگی خود سخن گفت:

"ممکن است افسرده باشم ولی نمی دانم. مردم افسرده می شوند و به دنبال آن همیشه ناراحت هستند. این حالت کشنده و مرگ آور است و من آن حالت را می شناسم ولی نه به شدت زیاد،‌ چون شانس را با خودم همراه می بینم. در قسمت دوم فیلم «پدرخوانده» مایکل کورلئونه کاملا افسرده است و من فکر می کنم تا حدودی افسردگی را تجربه کرده ام."

در حاشیه این کنفرانس «آل پاچینو» همچنین نظرش را درباره فیلم «محافظین کهکشان» این گونه عنوان کرد: :فیلم «محافظین کهکشان» را دیدم. فوق العاده و بسیار سرگرم کننده و خلاق بود."





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: آل پاچینو - ونیز 2014 - اخبار سینمای جهان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب